Qui som

null

GDP Recycling Process és el resultat de més de 50 anys al servei de les obres públiques i privades, el moviment de les terres i la desconstrucció, i el reciclatge de residus d’obres.

El nostre compromís amb el medi ambient ens va portar a fer una gran inversió en I+D+i+R per desenvolupar una construcció més sostenible i, gràcies a això, l’any 2003 vàrem ser pioners a Europa en utilitzar àrid reciclat per a la fabricació de peces de formigó, per a murs de contenció, tancaments i mobiliari antiencastament.

Des de llavors, la nostra missió ha estat oferir, mantenir i millorar contínuament els nostres productes i serveis per a satisfer les necessitats dels nostres clients.

Per aquesta obstinació en substituir l’àrid natural per un àrid totalment reciclat, procedent del tractament i la revaloralització dels residus de la construcció, se’ns considera un gran exemple d’economia circular (desenvolupament sostenible, ambiental, social i econòmic), que tanca el cercle del reciclatge de runes.

Un model d’economia en auge on la reutilització i el màxim aprofitament són els elements principals, per poder reduir el consum, el malbaratament de matèries primes, l’aigua i les fonts d’energia.